Forum www.speedwaypolskaliga.fora.pl
CenterNet Mobile Speedway Ekstraliga - Menadżer żużlowy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.speedwaypolskaliga.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danTe
Główny Administrator



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ok. Częstochowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:33, 15 Maj 2010    Temat postu: Regulamin

    Regulamin forum

    1. Sprawy organizacyjne

    1.1 Głównym administratorem forum jest danTe. Jeżeli masz jakieś uwagi to kieruj je do głównego administratora lub zapytaj na forum w dziale Opinie.
    1.2 Mecze rozgrywane są za pomocą programu SIM 4.6 ze względu na aktualne zestawy pól startowych i prostą obsługą w języku polskim w przeciwieństwie do Speedway Meeting. Pozatym większość osób, którym przedstawiłem ten program twierdzi, że jest on lepszy od Speedway Meeting. KSM podany na forum jest przeliczany na umiejętności w SIM 4.6. Tworzona jest odpowiednia baza danych i składy.

    2. Kalkulowana Średnia Biegowa (KSM)

    2.1 Każdy zawodnik ma przypisaną do siebie liczbę KSM, która wskazuje na jego umiejętności.
    2.2 W symulatorze zamiast KSM-u wpisujemy umiejętności zawodnika.
    2.3 KSM w DMP przeliczamy w sposób następujący:
    -Mnożymy średnią biegową uzyskaną na koniec ubiegłego sezonu razy 3. Po wyborze trenera, obozu, sprzętu i kapitana drużyny dodajemy wartość przypisaną każdemu trenerowi, obozowi, sprzętowi i kapitanowi. Łączna wartość KSM nie może być większa od 12,00 i nie może być mniejsza od 2,50. Przed wybraniem trenera, obozu, sprzętu i kapitana drużyny KSM nie może wynosić więcej niż 9,00 i mniej niż 0,50. Jeżeli zawodnik po dodaniu wartości przypisaną każdemu trenerowi, obozowi, sprzętowi i kapitanowi ma mniejszy KSM od wymaganego to automatycznie ma 2,50. Nie zadawać zbędnych pytań dotyczących KSM.
    2.4 KSM w SIM 4.6 na umiejętności przeliczamy w sposób następujący:
    -Wartość KSM [np. 9,57] mnożymy 2,5 razy i zaokrąglamy wynik do liczby bez przecinka [w tym przypadku 9,57 x 2,5 = 23,92 = 24].
    -W takim przypadku najwyższe możliwe umiejętności wynoszą 30. [12,00 x 2,5 = 30]
    Zawodnicy, którzy zdali licencję żużlową dostają odpowiednie KSM-y do których nie dodaje się wartości przypisanych trenerom, obozom i sprzętom.

    3. Rozgrywanie meczów DMP

    3.1 Mecz DMP rozgrywane są przez komunikator Gadu-Gadu (GG). Menadżerowie dwóch drużyn i sędzia spotkania o podanej godzinie rozpoczynają mecz.
    3.2 Gospodarze jeżdżą pod numerami od 9. do 15; a goście pod numerami od 1. do 7.
    3.3 Schemat składu na mecz ligowy wygląda następująco:
    1. Obcokrajowiec/Senior/Junior
    2. Obcokrajowiec/Senior/Junior
    3. Obcokrajowiec/Senior/Junior
    4. Obcokrajowiec/Senior/Junior
    5. Obcokrajowiec/Senior/Junior
    6. Junior (Polak/Obcokrajowiec)
    7. Junior (Polak/Obcokrajowiec)
    Pod numerami 6./7. musi występować conajmniej jeden Polak i w składzie drużyny nie może być więcej niż 2 uczestników GP. Drużyna nie może mieć więcej niż 20 zawodników.
    Rezerwę taktyczną można stosować przy stracie conajmniej 6 punktów od biegu 4. Rezerwy taktycznej nie można zastosować chcąc zastąpić zawodnika z numerem 6. lub 7. którymś z zawodników z pod numerów od 1. do 5.
    Rezerwę zwykłą można stosować w każdej chwili od biegu 4. Jako rezerwa zwykła może jechać tylko zawodnik z numerem 7.
    Zastępstwo zawodnika można stosować jedynie wtedy gdy dany zawodnik ma kontuzję i gdy ma conajmniej trzeci KSM co do wielkości w drużynie.
    3.4 Za każdy mecz lub osiągnięcie indywidualne drużyna dostaje określoną kwotę pieniędzy, która jest omówiona w dziale Wynagrodzenia.
    3.5 Każda drużyna może posiadać jednego trenera i sponora. Cała drużyna musi jechać na jeden obóz dla każdego taki sam. Cała drużyna musi posiadać sprzęt jednak każdy zawodnik może posiadać inne silniki. W drużynie musi być jeden zawodnik, który jest kapitanem. Kapitanem może być każdy bez względu na wiek czy KSM.
    3.6 Mecze muszą być rozegrane w wyznaczonym terminie przez sędziego. Jeżeli mecz nie zostanie objechany w wyznaczonym terminie to mecz zostaje przełożony na drugi dzień (jeżeli nie ma w nim żadnych oficjalnych zawodów).
    3.7 DMP, GP, IMP, MIMP, ZK i inne ewentualne zawody są zawodami oficjalnymi. Sparingi są zawodami nieoficjalnymi.

    4. System rozgrywek

    4.1 Ekstraliga składa się z ośmiu drużyn.
    4.2 Rozgrywki podzielone są na dwie części:
    1) część zasadnicza, w której każda z drużyn spotyka się z każdym przeciwnikiem dwukrotnie, po jednym razie na torze własnym i przeciwnika.
    2) część finałowa, rozgrywana w formie systemu pucharowego, którego zasady zawarte są w podpunkcie poniżej.
    4.3 System pucharowy rozgrywany jest w formie dwumeczów, w których drużyny spotykają się po jednym razie na torze własnym i przeciwnika. We wszystkich rundach części finałowej, gospodarzem pierwszego meczu jest drużyna niżej sklasyfikowana w tabeli po części zasadniczej rozgrywek.
    W 15 i 16 rundzie rozgrywek czyli w ćwierćfinałach spotykają się drużyny:
    1) pierwsza z szóstą w tabeli po części zasadniczej.
    2) druga z piątą w tabeli po części zasadniczej.
    3) trzecia z czwartą w tabeli po części zasadniczej.
    W 17 i 18 rundzie rozgrywek czyli w półfinałach spotykają się:
    1) pierwsza z tabeli po ćwierćfinałach z czwartą czyli z najlepszym przegranym w dwumeczu.
    2) druga z tabeli po ćwierćfinałach z trzecią.
    W 19 i 20 rundzie rundzie rozgrywek czyli w finałach spotykają się:
    1) pierwsza z tabeli po półfinałach z drugą.
    2) trzecia z tabeli po półfinałach z czwartą.
    3) piąta z tabeli po ćwierćfinałach z szóstą.
    4) siódma z tabeli po sezonie zasadniczym z ósmą.
    4.4 O kolejności w tabeli DMP decyduje większa ilość zdobytych punktów dużych. W przypadku takiej samej ilości punktów dużych dwóch drużyn o wyższej pozycji decyduje bonus z dwumeczu pomiędzy tymi drużynami. W przypadku takiej samej ilości punktów dużych trzech lub więcej drużyn o wyższej pozycji decydują małe punkty tych drużyn.

    5. Transfery

    5.1 Lista transferowa jest dostępna po zakończeniu sezonu. Cena zawodnika na liście zależy od jego KSM-u. Każdy menadżer ma prawo do złożenia oferty o podanej wartości. Nie może zaniżać ani podwyższać ceny. Jeżeli jakiś menadżer złoży ofertę i nikt inny nie zrobi tego samego w ciągu 12 godzin to zawodnik zostaje sprzedany do drużyny. Oddzielny regulamin transferów może być w dziale Lista Transferowa.
    Kontrakty można przedłużać również przed ogłoszeniem listy transferowej. Zawodnicy z którymi nie zostaną przedłużone umowy trafią na listę transferową i zostaną wycenieni.
    5.2 Transfery definitywne można wykonywać przez cały sezon jeżeli dany zawodnik uczestniczący w transferze nie brał udziału w zawodach oficjalnych. W dziale Transfery definitywne jedna strona negocjacji pisze kogo i za ile chce kupić lub sprzedać, a druga strona musi to potwierdzić.
    5.3 Wypożyczać zawodników można przez cały sezon jeżeli dany zawodnik uczestniczący w transferze nie brał udziału w zawodach oficjalnych. W dziale Wypożyczenia jedna strona negocjacji pisze kogo i za ile wypożyczyć, a druga strona musi to potwierdzić.

    6. Sędziowanie

    6.1 Sędzią jest danTe. W lidze może być kilku sędziów. Podania proszę składać w wyznaczonym do tego miejscu. Sędzia powinien:
    - być punktualny
    - być często dostępny
    - znać zasady ortografii
    - Musi potrafić posługiwać się programem SIM 4.6 i posiadać właściwą bazę danych (ja robię bazę danych i wysyłam ją do innych sędziów)
    6.2 Do meczu są przydzieleni odpowiedni sędziowie. Jednak mogą oni się zmienić, ale nie mogą sędziować meczów z udziałem swojej drużyny nawet za zgodą przeciwnika.

    7. Administrator

    7.1 Można ubiegać się o stanowisko administratora forum, ale nikt nie dostanie tego stanowiska bez powodu. Administrator powinien:
    - być punktualny
    - być często dostępny
    - znać zasady ortografii
    - Musi potrafić posługiwać się programem SIM 4.6 i posiadać właściwą bazę danych (ja robię bazę danych i wysyłam ją do innych sędziów)
    - być obiektywny
    - być stanowczy

    8. Podsumowanie

    8.1 Nie przestrzeganie powyższego regulaminu grozi upomnieniem lub ostrzeżeniem w zależności od stopnia przewinienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danTe dnia Sob 7:17, 31 Lip 2010, w całości zmieniany 27 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.speedwaypolskaliga.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin